Biuletyn Informacji Publicznej

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Janowie Podlaskim

Szczegóły dokumentu

Powrót do listy dokumentów
Tytuł
ZAPYTANIE CENOWE- Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Janowie Podlaskim zaprasza do złożenia oferty cenowej na świadczenie specjalistycznego poradnictwa: psychologicznego, prawnego i w zakresie uzależnień
Data utworzenia
2020-12-31
Opis

ZAPYTANIE CENOWE

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Janowie Podlaskim zaprasza do złożenia oferty cenowej na świadczenie specjalistycznego poradnictwa: psychologicznego, prawnego i w zakresie uzależnień

 

I. Zamawiający:

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Janowie Podlaskim ul. Bialska 6a
tel. do kontaktu: 83 341 30 93 wew. 38

II. Tryb udzielenia zamówienia:

Zgodnie z przepisami art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 z późn. zm.) do postępowania nie stosuje się przepisów niniejszej ustawy. Wartość zamówienia nie przekracza kwoty 30 000 euro. Niniejsze zapytanie nie jest ogłoszeniem w rozumieniu w/w ustawy.

III. Przedmiot zamówienia:

Świadczenie specjalistycznego poradnictwa dla osób i rodzin z problemem alkoholowym i narkomanii oraz innymi uzależnieniami, z problemem przemocy w rodzinie , dla rodzin mających problemy opiekuńczo-wychowawcze z dziećmi, dla dzieci i młodzieży zagrożonej demoralizacją oraz udzielenie konsultacji pracownikom instytucji pomocowych w zakresie:

a) poradnictwo psychologiczne – procesy diagnozowania , profilaktyki, terapii, konsultacji, motywowanie do podjęcia działań zmierzających do rozwiązania problemów – 2 godz. tygodniowo,

b) poradnictwo prawne – udzielenie informacji o obowiązujących przepisach z zakresu prawa rodzinnego i opiekuńczego, zabezpieczenia społecznego, prawa karnego, w szczególności poprzez podanie i omówienie odpowiednich przepisów, przekazanie wzorów pism i sporządzenie projektu pism procesowych – 2 godz. tygodniowo,

c) poradnictwo z zakresie uzależnień – specjalistyczna pomoc osobom uzależnionym i współuzależnionym – specjalista psychoterapii uzależnień - 2 godz. tygodniowo.

Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na każdą z części zamówień wskazaną w punkcie od a do c.

 

IV. Termin realizacji: od dnia zawarcia umowy do 20.12.2021 r.


V. Miejsce realizacji:
Gminny O
środek Pomocy Społecznej w Janowie Podlaskim ul. Bialska 6a

VI. Kryterium wyboru wykonawcy
Cena za 1 godzinę usługi jest jedynym kryterium oceny ofert.
W cenę godziny należy wliczyć koszty dojazdu oraz niezbędnych materiałów koniecznych do wykonania usługi.
Zamawiający zawrze umowę z wykonawcą , który przedłoży ofertę z najniższą ceną.


VII. Wymagania dotyczące wykonawcy

1. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy posiadający kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej oraz mający wiedzę na temat picia szkodliwego, uzależnienia, współuzależnienia , sytuacji dzieci w rodzinie alkoholowej , problemów pijących nastolatków, zjawiska przemocy w rodzinie.
2. Weryfikacja kompetencji i uprawnień dokonana będzie na podstawie dyplomu ukończenia studiów, dokumentu potwierdzającego kwalifikacje w zakresie poradnictwa związanego z przedmiotem zapytania cenowego.
3.Wykonawca zobowiązany jest również w okresie ogłoszenia stanu epidemii lub stanu zagrożenia epidemicznego do bezwzględnego stosowania przepisów obowiązujących w tym zakresie oraz zaleceń i wytycznych właściwych organów związanych z zapobieganiem rozpowszechniania się choroby COVID-2019.

VIII. Oferta powinna zawierać:
- formularz ofertowy,
-
informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych,
- oświadczenie w zakresie wypełniania obowiązków informacyjnych.

IX. Miejsce i termin złożenia oferty:

Oferty należy składać osobiście lub za pośrednictwem poczty w terminie do 12 stycznia 2021 r.

na adres: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Bialska 6a, 21-505 Janów Podlaski.

Ofertę można również przesłać pocztą elektroniczną na adres: gops@janowpodlaski.pl z dopiskiem

poradnictwo specjalistyczne”.

Oferty, które wpłyną do GOPS po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Informacja z wyboru oferty umieszczona będzie na stronie internetowej Gminy Janów Podlaski oraz na tablicy ogłoszeń w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej.

X. Informacje dodatkowe
1) Po wybraniu najkorzystniejszej oferty zamawiający skontaktuje się z wybranym oferentem

2) Rozliczenie wykonania umowy następować będzie na podstawie karty czasu pracy. W karcie czasu pracy Zleceniobiorca wskazuje ogólny zakres wykonywanych czynności oraz liczbę godzin poświęconych na ich wykonanie.


Załącznik nr 1 – wzór formularza ofertowego
Załącznik nr 2 – informacje dotyczące przetwarzania danych
Załącznik nr 3 – wzór oświadczenia w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych

















Załącznik nr 1
do zapytania

……………………………….
……………………………….

……………………………….

(nazwa i adres wykonawcy)

tel. ……………………………........


FORMULARZ OFERTOWY

Odpowiadając na zapytanie cenowe z dnia 31.12.2020 r. dotyczące świadczenia

specjalistycznego poradnictwa w zakresie………………………………………………………
s
kładam ofertę następującej treści:

 

1. Oferuję wykonanie zamówienia za cenę brutto ……….zł za 1 godzinę (60 minut) świadczonego

poradnictwa, słownie: ……………………………………………….......

2. Oświadczam, że powyższa cena zawiera wszystkie koszty jakie ponosi Zamawiający w przypadku wyboru niniejszej oferty.

 

3. Oświadczam, że spełniam warunki udziału w postępowaniu określone w zapytaniu cenowym.

4. Oświadczam, że w razie wybrania mojej oferty zobowiązuję się do:

- realizacji zamówienia na warunkach okre
ślonych w zapytaniu cenowym w miejscu
i terminie okre
ślonym przez zamawiającego,

- dostarczenia przed podpisaniem umowy dokumentów potwierdzających kwalifikacje
i do
świadczenie zawodowe.





 

………………………….dnia ……………………


………………………………….

(podpis składającego ofertę


Załącznik nr 2
do zapytania

KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH

 

Realizując obowiązek wynikający z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (zwanego ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych „RODO”), informujemy o zasadach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych oraz o przysługujących Pani/Panu prawach z tym związanych:

  1. Administratorem danych osobowych przetwarzanych w związku z prowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Janowie Podlaskim. Z administratorem można kontaktować się pisemnie na adres: ul. Bialska 6a, 21-505 Janów Podlaski, drogą e-mailową pod adresem: gopsjanow@op.pl lub telefonicznie pod numerem telefonu: 83 341 30 73.

  2. W przypadku pytań dotyczących sposobu i zakresu przetwarzania Pani/Pana danych osobowych, a także przysługujących Pani/Panu uprawnień, można się kontaktować z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych pod adresem siedziby administratora, za pomocą adresu e-mail: iod@janowpodlaski.pl lub telefonicznie pod numerem telefonu 83 341 30 73.

  3. Pani/Pana dane będą przetwarzane w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Podstawą prawną ich przetwarzania jest Pani/Pana zgoda wyrażona poprzez akt uczestnictwa w postępowaniu oraz następujące przepisy prawa:

  • ustawa z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 z późn. zm.),

  • rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakie może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2020 r., poz. 1282 z późn. zm).

  1. Pani/Pana dane pozyskane w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przekazywane będą wszystkim zainteresowanym podmiotom i osobom, gdyż co do zasady postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest jawne. Ograniczenie dostępu do Pani/Pana danych o których mowa wyżej może wystąpić jedynie w szczególnych przypadkach jeśli jest to uzasadnione ochroną prywatności zgodnie z art. 8 ust 4 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 z późn. zm.).

  2. Pani/Pana dane osobowe będziemy przechowywać przez okres zgodny z obowiązującymi przepisami archiwalnymi, tj. ustawą z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz. U. z 2020 r., poz. 164 z późn. zm) i rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji zakresu działania archiwów zakładowych (Dz. U. z 2011 r., nr 27, poz. 140 z późn. zm.).

  3. W związku z przetwarzaniem przez administratora Pani/Pana danych osobowych, przysługuje Pani/Panu:

  • prawo dostępu do swoich danych osobowych, w tym również prawo do możliwości uzyskania kopii tych danych, na podstawie art. 15 rozporządzenia „RODO”,

  • prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych, na podstawie art. 16 rozporządzenia „RODO”,

  • prawo do usunięcia danych, na podstawie art. 17 rozporządzenia „RODO”,

  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych, na podstawie art. 18 rozporządzenia „RODO”,

  • prawo do wniesienia skargi do Prezesa UODO (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).

  1. Podanie danych osobowych w związku z udziałem w postępowaniu o zamówienia publiczne nie jest obowiązkowe, ale może być warunkiem niezbędnym do wzięcia w nim udziału. Wynika to stąd, że w zależności od przedmiotu zamówienia, zamawiający może żądać ich podania na podstawie przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 z późn. zm.) oraz wydanych do niej przepisów wykonawczych, a w szczególności na podstawie Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakie może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2020 r., poz. 1282 z późn. zm).

  2. Pani/Pan dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.

  3. W związku z jawnością postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Pani/Pana dane mogą być przekazywane do państw z poza EOG z zastrzeżeniem, o którym mowa w punkcie 4 zdanie drugie.

 

 

 
























Załącznik nr 3
do zapytania

 

 

Wzór oświadczenia wymaganego od wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO

 

 

Oświadczam, że wypełniłem obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO1) wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu.*







……………….………………..

podpis









 

______________________________



1) rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).

 

* W przypadku gdy wykonawca nie przekazuje danych osobowych innych niż bezpośrednio jego dotyczących lub zachodzi wyłączenie stosowania obowiązku informacyjnego, stosownie do art. 13 ust. 4 lub art. 14 ust. 5 RODO treści oświadczenia wykonawca nie składa.

Plik
pdf pobrano: 6 razy
Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Korolczuk Agnieszka
Dodano do BIP dnia: 2020-12-31 10:38:16